Παγωτό σε μοναδικές γεύσεις από τον Δεληολάνη. Στο catwalk παρουσιάστηκε η μόδα για Άνοιξη-Καλοκαίρι 2018 με γκάμα από casual, cocktail και βραδινά μέχρι gothic street fashion και μαγιώ. Κοσμήματα, ξύλινα γυαλιά και αξεσουάρ σε εντυπωσιακές εμφανίσεις. Ο hair styling sponsor, η εταιρεία PAUL MITCHELL υποστήριξε δυναμικά το event με hair stylists και προϊόντα και τις δύο ημέρες.
Την Κυριακή στο PAUL MITCHELL event περισσότεροι από 400 επισκέπτες απήλαυσαν στους ρυθμούς και με τους χορευτές του hip-hop τις τάσεις σε χρώματα και γραμμές για την ερχόμενη σεζόν. Ο συνδυασμός δε με το μακιγιάζ της σχολής Freddy Make Up Stage έδωσε εκπληκτικό αποτέλεσμα στα μοντέλα όλων των επιδείξεων.
Κυριακή – Β’ μέρος MAISON FALIAKOS, ARETI EFSTATHIOU, MY RIO by EVINHIA, ALEXANDRA RUPENKO, CHRISTANGELOS, DO DETAILS WORTH, SOMF powered by 3D edge, SPIROS ELEFTHERIOU, DIMITRIOS ORDOULIDIS, 1014 LEX by DANAI SAKELLARI Για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάστηκαν σε πασαρέλα δημιουργίες συνδυασμένες με αξεσουάρ 3D Printing από την SOMF η οποία υποστηρίχτηκε από την εταιρεία 3D edge. Εκτός προγράμματος μία εμφάνιση Performance κέρδισε τις εντυπώσεις με τα κοσμήματα της Lina’s Exclusive.
Και η μεγάλη επιτυχία – ο πρώτος καρπός της προσπάθειας του NGFL για τη διεθνοποίησή του – η παρουσίαση για πρώτη φορά στην χώρα μας συλλογής τελειοφοίτων και αποφοίτων κρατικού Πανεπιστημίου του εξωτερικού. Συγκεκριμένα στο NGFL 3 παρουσιάστηκε η συλλογή cruise collection των φοιτητών του Κρατικού Οικονομικού Πανεπιστημίου του Βλαδιβοστόκ, το οποίο εκπροσώπησε στην επίδειξη μία από τους δημιουργούς, η Alexandra Rupenko.
Παρόντες εκπρόσωποι του ΑΤΕΙ Πειραιά, που υποστήριξαν αυτή τη προσπάθεια έμεινα απόλυτα ικανοποιημένοι από το επίπεδο της διοργάνωσης. Μία ακόμα έκπληξη ανάμεσα στους σχεδιαστές που παρουσίασαν τις συλλογές τους, το Maison Faliakos που παρ’ όλη τη μακρόχρονη παρουσία του στην ελληνική αγορά, εμφανίστηκε με τη συλλογή pret a porter του οίκου που δημιουργεί ο Βενέδικτος Αντύπας.
Το διήμερο έκλεισε με το 1014 LEX by Danai Sakellari, μία σχεδιάστρια πολλά υποσχόμενη, η οποία αποφάσισε να δημιουργήσει στην Ελλάδα μετά από σπουδές και σταδιοδρομία στη Νέα Υόρκη. Creative direction by Michalis Pantos.
Shoe sponsor η εταιρεία MIGATO. Το event υποστηρίχτηκε χορηγικά από τον easy 97,2. Η 3D edge ήταν ραδιοφωνικός χορηγός σε άλλους 4 ραδιοφωνικούς σταθμούς. Οι συλλογές των σχεδιαστών θα φιλοξενηθούν για ένα μήνα στο showroom Loft Fashion – The Garage Project με σκοπό την προώθησή τους και προς τιμήν τους θα γίνει παρουσίαση στους δημοσιογράφους και τους εκπροσώπους της μόδας.