3 συμβουλές για πιο επιτυχημένες Online Marketing Καμπάνιες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι πολύ κοντά και οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο ετοιμάζονται για τις ρομαντικές τους αγορές, τόσο online, όσο και offline. Για τους εμπόρους, το διάστημα πριν από αυτήν την ημέρα αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Αποτελεί άλλωστε την αμέσως επόμενη μεγάλη ευκαιρία αγορών μετά τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά.
Η RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής ανέλυσε εκατοντάδες διαφημιστικές καμπάνιες, σε πάνω από 40 αγορές και ανέδειξε τις 3 πιο επιτυχημένες τακτικές retargeting για retailers και e-shops που θέλουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη δυναμική του Αγίου Βαλεντίνου.
Συμβουλή #1: Στοχεύστε καλύτερα τα βέλη σας
Οι έρευνες δείχνουν ότι τις ημέρες πριν από τον Άγιο Βαλεντίνο, πολλοί καταναλωτές αποχωρούν από τα sites πριν πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Σε αυτό το σημείο ακριβώς ξεκινά ο ανταγωνισμός μεταξύ των e-shops και το σημείο που οι γρήγορες και εξειδικευμένες καμπάνιες είναι ζωτικής σημασίας. Η εξατομίκευση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν αφορά ταχύτατες αποφάσεις για αγορές.
Ανεξαρτήτως της κλίμακας της καμπάνιας σας, οι διαφημίσεις για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου θα πρέπει να έχουν μια δυνατή μεμονωμένη προσέγγιση, προσαρμοσμένη στον χρήστη. Βρείτε, για παράδειγμα, έναν χρήστη που ενδιαφέρθηκε να αγοράσει κοσμήματα, κοίταξε τις προσφορές αλλά δεν έχει πραγματοποιήσει κάποια αγορά ακόμη.
Αν ένας έμπορος ανταποκριθεί γρήγορα στέλνοντας στο χρήστη ένα προσωποποιημένο μήνυμα, μπορεί να επανασυνδεθεί μαζί του στην κατάλληλη στιγμή. Ένα τόσο μικρό παράθυρο ευκαιρίας για αγορά και πώληση απαιτεί ακρίβεια η οποία «μιλάει» απευθείας σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά.
Κάνοντας ένα παραπάνω βήμα, εξετάστε την διαφοροποίηση μεταξύ της αξίας επισκέπτη στο site σας για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Μέσα από το retargeting μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας ορίζοντας υψηλότερα bids για τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στους αγοραστές (χρήστες οι οποίοι είναι ήδη πελάτες) και χαμηλότερα bids για αυτούς που εξέφρασαν ενδιαφέρον αλλά έχουν μικρότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά.
Συμβουλή #2: Κάντε πιο εύκολη τη ζωή των ερωτευμένων
Οι έρευνες δείχνουν ότι όσοι αγοράζουν online την ημέρα των ερωτευμένων, είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για δώρα και ρομαντικές χειρονομίες.
Διευκολύνετε αυτούς τους καταναλωτές και βοηθήστε τους να βρουν το τέλειο δώρο κατευθύνοντάς τους στα best-sellers, σε μοναδικές εκπτώσεις ή σε περιορισμένες προσφορές. Τα δημιουργικά που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει είναι τέτοια ώστε να επηρεάζουν επίσης τη λήψη αποφάσεων.
Για παράδειγμα, η εγγυημένη ημερομηνία παράδοσης στο banner σας, θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα υπέρ σας. Ένα ειδικό λογότυπο ή σχέδιο θα μπορούσε να υπενθυμίσει στους πελάτες σας ότι η μεγάλη μέρα πλησιάζει, ακόμη και ένας μετρητής αντίστροφης μέτρησης, ο οποίος θα μπορούσε να δείχνει πόσες μέρες έχουν μείνει μέχρι την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ένα επιτυχημένο banner για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι αυτό που τοποθετεί το brand σας, την προσφορά και την σπουδαιότητα του Αγίου Βαλεντίνου πρώτα.
Συμβουλή #3: Βοηθήστε τους ερωτευμένους της τελευταίας στιγμής
Η πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού την ημέρα των ερωτευμένων αφήνει τις αγορές της για την τελευταία στιγμή. Προετοιμάστε μια ειδική διαφημιστική καμπάνια που θα στοχεύει σε χρήστες που δεν έχουν ακόμη συνειδητοποιήσει ότι «Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι αύριο!» και χρησιμοποιήστε ένα online κανάλι για να αυξήσετε τις πωλήσεις.
Αν έχετε ένα φυσικό κατάστημα, αξιοποιήστε τα online banner κοντά στην εορταστική ημέρα για να προωθήσετε «παραδοσιακές» αγορές στο κατάστημα και προϊόντα με εγγυημένο απόθεμα. Δείξτε στον εν δυνάμει αγοραστή το δαχτυλίδι που ψάχνει και κατευθύνετε τον σε έναν σύμβουλο πωλήσεων ή προσφέρετε μια έκπτωση για την αγορά στο κατάστημα.
Η χρήση χάρτη, του ωραρίου των καταστημάτων και της τοποθεσίας του πλησιέστερου καταστήματος στα δημιουργικά βοηθά τους πελάτες να έχουν έτοιμο ένα εναλλακτικό σχέδιο και τους υπενθυμίζει ότι είστε δίπλα τους.